Fórum - Téma


Nafta v motorovém oleji


Fórum V50 Nafta v motorovém oleji

Manuály  |  Inzerce  |  Model Volvo V50  |  Naše vozidla


1  2

2017-08-07 19:39:38

Zdar netušíte někdo proč do motorového oleje na V50 přibívá nafta po cca 3tis km je hladina na horní značce měrky.aktuální spotřeba 13l/100.pokud by byl zacpaný fitr pdf tak by to nejelo ale auto necuká a táhne pěkně děkuji za jakoukoliv radu.

2017-08-07 20:43:54

To mas 1.6D ??

2017-08-07 21:15:40

krovak001: A to jezdiš off road nebo co . kdyby mne auto zralo 13 litru tak ho vymenim za kolo nafta v oleji je pouze tehdy kdyz ti furt dokola probiha regenerace pdf a neni dokoncena ale po paru pokusech by to melo vyhodit servis a auto by prestalo jet .kazdopadne bych zacal tou spotrebou tolik nezere ani v60 cc automat a kdyz byl zapujceny tak si pis ze jel jak pila a zral travu kolem cesty a dostal jsem se jen ne nejakych 10 l ))))

2017-08-07 21:20:24

Mám podobný problém ale spotřeba je normální. Cca 5,5-6,5.

2017-08-07 21:50:41

je to 2litr 100kw rv 11.2004 natočeny 205tis ted po rozvodech.na prácu a blbnouti mam navaru ta jezdí za mín nez aktualne v50 kdyby to byl asi filtr tak to nejede ale vtom problém není táhne to jak pras...

2017-08-07 22:50:55

Při závadě čidel nemusí být filtr plný aby se spustila regenerace. Podle spotřeby a pribyvajiciho oleje ti jede regenerace pořád a to nejspíš něco ještě víc pokazis. Dej to na servis ať se mrknou na diferencni čidlo na dpf. Nebo spíš ať ti to celý projedou diagnostikou. A vymění olej...s naftou to asi moc nemaze....

2017-08-07 22:58:23

kakamil69: a ty máš 1,6? A přibývá hodně? Změřit v servise co ukazují čidla. Možná už je dpf plný a proto se ti to regenerovani spouští častěji.

2017-08-07 23:07:54

Proběhla v autorizáku aktualizace na novou verzi SW, která řeší přibývání oleje v motoru?

2017-08-07 23:16:13

raolsa: ta verze sw určitě přibývani oleje nevyřeší

....

2017-08-07 23:41:04

Třeba jo, ale bez diagnostiky je to stejně jenom plácání do vody.

2017-08-08 05:41:59

v servise si není uplně jistý ale tvrdil že zřejme pdf a nějaké čerpadlo které vztřikuje močovinu do filtru takže filtr origo 15tis to čerpadlo okolo 8 a pak náplň (nevim to okolo čerpadla slyším poprvé)takže oprava okolo 30tis.a nemate někdo zkušenosti s čištěním pdf filtru našel jsem pár firem že to dělají ale žadné reakce zákazníku na výsledek.

2017-08-08 07:35:03

Takže zajedu na diagnostiku a uvidim. Ale auto jede dobre.

Jen nechápu jakou má s tím spojitost regenerace. Jinak od sál jsem cca 0.4 ĺ za cca 2 mesice

2017-08-09 04:30:12

krovak001: Pravděpodobně ti netěsní vysokotlaké palivové čerpadlo, nebo ti prokapává vstřik.

2017-08-09 05:41:38

to s těsněním čerpadla mě také už napadlo o vztřikovačích zase mluvil mechanik pak mu ale neoriginální diagnostika ukazala věci okolo filtru a jednotky aditiv.počítal jsem stím že vymění vstřikovače za cca 20tis teď tvrdí že filtr a jednotka aditiv to je cca30tis. vyzkoušim to vzít přímo do volva na diagnostiku snad se s podobnýcm problémem už setkali

2017-08-09 15:53:44

krovak001: prosim Vas v kterem servisu ste byl podle meho mdleho rozumu si myslim ze v roce 2004 ktery uvadite jako r.v. se osobakum o mocovine (ad blue) a myslim ze i nakladakum o romto ani nezdalo .

2017-08-09 16:29:45

Krovak001 a není vysokotlaké čerpadlo mimo motor? Kudy by to do oleje slo? A kdyby kapal vstřik tak by to i špatně jelo. Ne?

2017-08-09 20:43:32

jak se říká milión lidí milión názoru ale ani jedno nejsou haléřové položky.říkám co napsala diagnostika v neoriginálním servise k nejbližšímu servisu do olomomouce to mám 50km tam jsem se objednal a vezmou mě příští týden další je brno jak jsem psal na začátku budu rád za každou radu ale tak jak mi odpovídají názory na fóru tak odpovídají servisy.někdo řekne čidlo filtru,další jednotka adityv někdo těsnění mezi čerpadlem a motorem na začatku se mluvilo o vztřikovačích další jestli 2004 měla fubec filtr pevných částic.jsem zvědavej co vypadne z original diagnostiky volva když vyměním vše tak jsem skoro na kyle.to asi nemá smysl.

2017-08-09 20:53:38

2,0D rv2004 neměl dpf, pouze katalyzátor. od roku 2005 je to s dpf. V servise v Olomouci sem byl velmi spokojený jak přístupem tak i profesionalitou. Nabral sem plný kýble moudrostí co mě o těch,, posranejch,, motorech PSA zajímalo a auto mi dali do kupy. Doporučuji tam zajet a nechat to na nich. S lidským přístupem se dá i ukecat nějaká sleva. Až budeš vědět co tomu je a to v tomhle případě ti řekne jen chlap co s těma autama dělá. Pak teprve vymyslet jak na to, levněji nebo rychleji.

2017-08-09 21:14:49

děkuji za info uvidíme jak to dopadne určitě budu informovat na fóru pro další co by řešili stejný problém. problém je v50 100kw rv težko říct dle TP první registrace 28.11.2006 registrace v ČR 1.12.2009 dle prodejní smlouvy 2004??? kilometry dle tacho 165tis o 50tis to stáhnul nejmenovaný bazar v uničově takže by to mělo mit 215.loní po rozvodech přibývá nafta do motorového oleje od spodní rysky po horní zhruba 2500km auto jezdí bez problému a e tahá pěkně píše závadu Motor elforder (nebo něco takového) pouze informativní závada motor D4204T emisní normy 2003/76B takže euro 4 myslím si ale je to pouze má doměnka zě to má pdf.aktuální spotřeba 13l . ve středu servis volvo olomouc tak dám vědět vysledek

2017-08-09 21:22:08

Jj dej vědět myslím že to bude to diferencni čidlo tlaku. Zasira se bordelu a pak blbne... Ale určitě počítej s výměnou oleje. A nechal bych ho i řádně proplachnout...


Odpovědět

1  2